Home » » KHIND dari local ke Global

KHIND dari local ke Global

Written By Unknown on Friday 28 November 2014 | 19:55

Thomas Jefferson (President Amerika ketiga) : "Saya sedar, semakin kuat saya bekerja, semakin banyak rezeki saya peroleh".

Petikan dari buku : Dari Lokal KHIND ke Global - Cheng Ping Keat.

Perkongsian pengalaman keluarga Cheng Ping Keat selama 47 tahun berniaga.

Buku ini sesuai kepada :

Sapa-sapa yang berminat untuk berniaga,
Telah berniaga,
Masih makan gaji
Bekerja sendiri
Baru membina jenama
Yang dah berniaga 10tahun
Penjual nasi lemak
Peniaga pasar malam
Markerting manager
Salesman
Bisness consultant
Suka membaca
Dan bagi mereka yang percaya ilmu meningkat, rezeki (duit) meningkat.

Click link dibawah ini untuk baca buku ini secara PERCUMA..

http://books.google.com.my/books?id=WyfCAgAAQBAJ&printsec=frontcover&output=html_text

Harap bermanfaat.. :-) Saya doakan ahli keluarga, sanak saudara, pakcik makcik, sahabat2 saya menjadi orang yang luar biasa hebat..

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Contributors